5 лист. 2019 р.
Кубики Рорі – ефективний інструмент розвитку фантазії
Пошук нестандартних рішень та розвиток креативності за допомогою методу Rory`s Story Cubes.
У 2004 році, у світі тетрісів та кнопкових телефонів, ірландський тренер з креативного мислення Рорі О’Коннор сворив ігрові кубики. Rory`s Story Cubes стали лідером продажів на сайті Amazon та згодом почали використовуватись у роботі вчителя.
Стандартний набір складається з 3 або 9 кубиків, розділені за тематикою: Універсальні, «Дії (активності)», «Подорожі», «Фантазія», «Тварини», «Медицина» тощо.
Читання, письмо, сторітелінг чи виховна година – будьте певні, будь-який формат занять або позашкільного заходу стане цікавішим, якщо ви використовуватимете метод Rory`s Story Cubes.
Занятття зі сторітелінгу
Сторітелінг – мистецтво розповідати історії з метою навчання, керування шляхом донесення змісту повідомлення за допомогою спеціальної методики.
Сторітелінг – мистецтво розповідати історії з метою навчання, керування шляхом донесення змісту повідомлення за допомогою спеціальної методики.
Учні навчаться розповідати власні історії та вигадувати нові.
Правила створення: не думати довго і серйозно, думати асоціативно і проговорювати одразу, історію потрібно закінчити!
Варіанти:
- «Одного разу»… (перспективи: 54 зображення на 9 кубиках. Скільки варіацій?)
- Історія навпаки. Обрати назву (тему), викинути кубики і скласти за логікою дій.
- Скласти історію, але не озвучувати «заборонне слово» (обравши один із символів кубика.
- Рорі-вежа: використовуючи по кубику з різних наборів, побудувати вежу, створюючи історію.
- Змагальний ефект: діти працюють в команді. Хто швидше створить вежу та історію, то й переможе.
Перегляньте відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=9oX0Lhy8MKM&feature=youtu.be&t=2536
Тренування пам’яті
Кубики Рорі допомагають мозку працювати ефективніше шляхом запам’ятовування нової інформації та постійних тренувань.
Кубики Рорі допомагають мозку працювати ефективніше шляхом запам’ятовування нової інформації та постійних тренувань.
Наприклад, розкладаємо кубики у певній послідовності поки діти вигадують історію. Після завершення процесу перемішуємо кубики та пробуємо відновити історію наново.
- «А що б ти взяв з собою на острів?»
Учитель розкладає кубики перед дітьми. Учням треба подумати, для чого їм знадобляться предмети, які зображені на кожному кубику. Ідеї можна записувати на листочку.
Перегляньте відеурок: https://youtu.be/9oX0Lhy8MKM?t=4279
Скористайтеся розробкою від «Всеосвіти» – паперовими (під друк) кубиками Рорі. Їх потрібно розрізати та склеїти між собою.
Завантажити розробку: https://vseosvita.ua/library/kubiki-rori-169778.html
Підписатися на:
Дописи (Atom)