5 лист. 2019 р.


Фотоквест 




7 клас

Сфотографуйте дерево, яке стало символом вигнання Айвенго.

8 клас

Зробіть фото предмета, який став початком Троянської війни.

9 клас

Сфотографуйте "подарунок", який надіслала Тетяна Онєгіну.


Кубики Рорі – ефективний інструмент розвитку фантазії


Пошук нестандартних рішень та розвиток креативності за допомогою методу Rory`s Story Cubes.
У 2004 році, у світі тетрісів та кнопкових телефонів, ірландський тренер з креативного мислення Рорі О’Коннор сворив ігрові кубики. Rory`s Story Cubes стали лідером продажів на сайті Amazon та згодом почали використовуватись у роботі вчителя.
Стандартний набір складається з 3 або 9 кубиків, розділені за тематикою: Універсальні, «Дії (активності)», «Подорожі», «Фантазія», «Тварини», «Медицина» тощо.
Читання, письмо, сторітелінг чи виховна година – будьте певні, будь-який формат занять або позашкільного заходу стане цікавішим, якщо ви використовуватимете метод Rory`s Story Cubes.
Занятття зі сторітелінгу
Сторітелінг – мистецтво розповідати історії з метою навчання, керування шляхом донесення змісту повідомлення за допомогою спеціальної методики.
Учні навчаться розповідати власні історії та вигадувати нові.
Правила створення: не думати довго і серйозно, думати асоціативно і проговорювати одразу, історію потрібно закінчити!
Варіанти: 
  1. «Одного разу»… (перспективи: 54 зображення на 9 кубиках. Скільки варіацій?)
  2. Історія навпаки. Обрати назву (тему), викинути кубики і скласти за логікою дій.
  3. Скласти історію, але не озвучувати «заборонне слово» (обравши один із символів кубика.
  4. Рорі-вежа: використовуючи по кубику з різних наборів, побудувати вежу, створюючи історію.
  5. Змагальний ефект: діти працюють в команді. Хто швидше створить вежу та історію, то й переможе. 
Перегляньте відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=9oX0Lhy8MKM&feature=youtu.be&t=2536

Тренування пам’яті
Кубики Рорі допомагають мозку працювати ефективніше шляхом запам’ятовування нової інформації та постійних тренувань.  
Наприклад, розкладаємо кубики у певній послідовності поки діти вигадують історію. Після завершення процесу перемішуємо кубики та пробуємо відновити історію наново.
  • «А що б ти взяв з собою на острів?»
Учитель розкладає кубики перед дітьми. Учням треба подумати, для чого їм знадобляться предмети, які зображені на кожному кубику. Ідеї можна записувати на листочку.
Перегляньте відеурок: https://youtu.be/9oX0Lhy8MKM?t=4279

Скористайтеся розробкою від «Всеосвіти» – паперовими (під друк) кубиками Рорі. Їх потрібно розрізати та склеїти між собою.
Завантажити розробку: https://vseosvita.ua/library/kubiki-rori-169778.html